آیا می خواهید با Esplora خود روی رایانه خود پونگ بازی کنید؟ این مثال به شما نشان می دهد که چگونه.
این مثال برای استفاده با طرح پردازش طراحی شده است. پردازش یک محیط برنامه نویسی متن باز است. Esplora نوار لغزنده و دکمهها را میخواند و دادهها را به صورت سریال از طریق USB به طرح پردازش میفرستد، و Processing از دادههای دریافتی برای حرکت دادن پاروها در بازی Pong استفاده میکند.
اگر Processing را روی رایانه خود نصب ندارید ، آن را از سایت Processing دانلود کنید و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.
فایل فشرده حاوی طرح پردازش را برای این مثال دانلود کنید.
فقط باید این پوشه را در پوشه Processing Stches خود از حالت فشرده خارج کنید و فایل pde. را در Processing باز کنید.
نرم افزار مورد نیاز
جریان
فقط Arduino Esplora شما برای این مثال مورد نیاز است.
برد اسپلورا با استفاده از لغزنده و دکمه های فشاری
کد
این مثال حالت های اسلایدر و سه دکمه فشاری را به صورت سریال به کامپیوتر ارسال می کند. طرح پردازش مرتبط، داده های سریال را برای کنترل پاروها و وضعیت بازی می خواند.
داده ها همیشه به همان ترتیب ارسال می شوند: لغزنده، دکمه 1، دکمه 3، دکمه 4. داده ها با کاما از هم جدا می شوند. دستور Serial.println () که دکمه نهایی را ارسال می کند یک کاراکتر خط جدید را نیز ارسال می کند. طرح پردازش به دنبال خط جدید است تا بداند چه زمانی تمام دادههای حسگر را دریافت کرده است.
سخت افزار مورد نیاز