داستان:
ناسا کرم ها را با کپسول مخصوص خود به ایستگاه فضایی بین المللی برده است. تصادفی در ایستگاه رخ داد و فضانوردان کرم باید برای بازگشت به زمین به سمت کپسول فرار حرکت کنند. قفل هوا به کپسول فرار آسیب دیده است اما می توان از طرف دیگر کشتی به آن رسید. فضانوردان انسان با استفاده از یک سری چراغ های هشدار در هر ربع ایستگاه به رفقای کرم خورده خود کمک می کنند تا به کپسول برسند.
هدف:
ایجاد انگیزه در یک کرم، از طریق حس طبیعی نور مرئی، برای حرکت از نقطه شروع به مکان مورد نظر.
گیم پلی:
کرم در ربع 1 صفحه بازی شروع می شود. کرم در هر ربع با فعال کردن تدریجی کلیدهای در حرکت می کند تا زمانی که به ربع 4 برسد. ربع 4 با برخی از غذاهای مورد علاقه کرم مانند تفاله قهوه یا پوست سیب پر می شود، بنابراین می توان برای تمام تلاش هایش پاداش دریافت کرد. بازیکن میتواند LEDها را روشن/خاموش کند تا کرم را تحریک کند تا درب بعدی را فعال کند و از پیچ خوردن کرم در گوشهای تاریک صفحه بازی جلوگیری کند.
طراحان:
سلام، نام ما اریک همیلتون و کیتی استیپلز است. ما این پروژه را برای کلاس طراحی تعامل سایبیوتیکی که توسط اندرو کویت مایر در Georgia Tech تدریس می شود ساخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، در اینجا وب سایت دوره آمده است:
http://lmc.gatech.edu/~aquitmeyer3/cybiotic/
مرحله 1: لوازم
4 عدد MG90S Gear Micro Servo for RC هلیکوپتر هواپیما قایق ماشین + بوق
microtivity IL726 1 وات LED بسیار روشن سفید (بسته 12 عددی)
ورق اکریلیک ریخته گری – ضخامت: 0.118 اینچ، اندازه: 12 اینچ x 24 اینچ، رنگ: آبی روشن شفاف
نوار فویل مس 1/4 اینچ در 55 yds
ژل های اصلاح رنگ 12×12 اینچی (قرمز و آبی)
مرحله 2: برنامه ریزی
ما تحقیقات خود را با استفاده از کرم ها در ترکیب با پروژه Touche دیزنی آغاز کردیم. ما تصمیم گرفتیم پروژه خود را با استفاده از رسانایی طبیعی کرم ها برای تکمیل مدارهای ساده ای که درب های مجهز به سروو را کنترل می کنند، ساده کنیم. ما این کار را با استفاده از قطع 5 ولت در آردوینو انجام دادیم که به نواری از نوار مسی وصل شده و نوار دیگری در نزدیکی آن به ورودی آنالوگ متصل است.