این مثال استفاده از کتابخانه های ماوس و صفحه کلید را با هم نشان می دهد. پنج سوئیچ لحظه ای به عنوان دکمه های جهت برای مکان نما شما عمل می کنند. هنگامی که یک دکمه فشار داده می شود، مکان نما روی صفحه شما حرکت می کند و یک فشار کلید به کامپیوتر ارسال می شود. هنگامی که لئوناردو را برنامه ریزی و سیم کشی کردید، ویرایشگر متن مورد علاقه خود را باز کنید تا نتایج را ببینید.
نکته: وقتی از این کتابخانه ها استفاده می کنید، آردوینو کیبورد و ماوس کامپیوتر شما را در اختیار می گیرد!
- هر ویرایشگر متنی
جریان
تصویر با استفاده از Fritzing ایجاد شده است . برای نمونه مدارهای بیشتر، صفحه پروژه فریتزینگ را ببینید
شماتیک
کد
/* KeyboardAndMouseControl Controls the mouse from five pushbuttons on an Arduino Leonardo or Micro. Hardware: * 5 pushbuttons attached to D2, D3, D4, D5, D6 The mouse movement is always relative. This sketch reads four pushbuttons, and uses them to set the movement of the mouse. WARNING: When you use the Mouse.move() command, the Arduino takes over your mouse! Make sure you have control before you use the mouse commands. created 15 Mar 2012 modified 27 Mar 2012 by Tom Igoe this code is in the public domain */
سخت افزار مورد نیاز
برای جزئیات بیشتر: کد کنترل صفحه کلید و ماوس آردوینو