13 مه 2018 11:57 ق.ظ
![](https://d2t1xqejof9utc.cloudfront.net/pictures/files/134784/small.png?1526214428)
یک جامد سه بعدی را از یک جسم که یک ناحیه را در بر می گیرد، یا یک سطح سه بعدی را از یک شی با انتهای باز ایجاد می کند. اشیا را می توان به صورت متعامد از صفحه شی منبع، در یک جهت مشخص، یا در امتداد یک مسیر انتخابی اکسترود کرد. همچنین می توانید زاویه مخروطی را مشخص کنید.
-
مرحله 1: اشیاء برای اکسترود کردن
اشیایی را که باید اکسترود شوند را مشخص می کند.
توجه: در حین انتخاب، اشیاء فرعی صورت و لبه را با فشار دادن Ctrl انتخاب کنید.
-
مرحله 2: حالت برای اکستروژن جامد یا سطحی
کنترل می کند که جسم اکسترود شده جامد یا سطح باشد.
سطوح بسته به متغیر سیستم SURFACEMODELINGMODE به عنوان سطوح NURBS یا سطوح رویه ای اکسترود می شوند.
-
مرحله 3: ارتفاع اکستروژن
اجسام انتخاب شده را در امتداد محور Z مثبت یا منفی اکسترود می کند . جهت بر اساس UCSی است که هنگام ایجاد شیء جاری بوده است، یا (برای چندین انتخاب) بر روی UCS اصلی شیء اخیرا ایجاد شده است.
-
مرحله 4: جهت
طول و جهت اکستروژن را با دو نقطه مشخص مشخص می کند. (جهت نمی تواند موازی با صفحه منحنی جاروب ایجاد شده توسط اکستروژن باشد.)
-
مرحله 5: زاویه مخروطی
ماهیگیر مخروطی را برای اکستروژن مشخص می کند.