4 اوت 2012 04:57 ب.ظ
من با Unigraphics چندان راحت نیستم، اما میتوانم با پارامتر Creo (آخرین نسخه Pro E) به شما کمک کنم، من یک مؤلفه ساده را برای توضیح روش استفاده کردم، اما برای تبدیل شدن به یک متخصص واقعی در Core Cavity نیاز به درک خوبی از فرآیند قالبگیری دارد. شکاف. باید مفاهیم سطوح جداکننده مختلف را درک کند.
نگران نباش! این یک علم موشکی نیست،
-
مرحله 1:
برای این آموزش، من یک قطعه پلاستیکی ساده به شکل کلاهک ایجاد کرده ام. شما می توانید از هر یک از کامپوننت ها استفاده کنید. هر جزء دارای سطح جداکننده منحصر به فرد است
-
گام 2:
پس از ایجاد یک کامپوننت، یک فایل جدید ایجاد کنید – (ما باید یک فایل تولیدی ایجاد کنیم و حفره قالب را در ستون سمت راست انتخاب کنیم) همانطور که در تصویر نشان داده شده است.
-
مرحله 3:
شما می توانید فلش های “جهت کشش” را در صفحه مشاهده کنید، تمرین کلی این است که باز شدن قالب باید در جهت آن فلش ها باشد. برای این کار باید قطعه را در این مجموعه مونتاژ کنید و قطعه را به درستی جهت دهی کنید تا بتوانید باز شدن قالب را به درستی دریافت کنید.
باید کلیک کنید –
مدل 1 مرجع
2- مدل مرجع Assembleهمانطور که در تصویر نشان داده شده است.
-
مرحله 4:
هنگامی که کامپوننت را مونتاژ کردید، یک پنجره کوچک ظاهر می شود که در آن درخواست ایجاد مدل مرجع می کند، می توانید “همان مدل” را انتخاب کنید. و ok را بزنید.
دلیل اینکه ما نیاز به ایجاد یک مدل مرجع داریم شامل کردن انقباض است. اگر یک قطعه مرجع جدید ایجاد کنیم و سپس انقباض را اضافه کنیم، انقباض بخشی از قسمت مرجع جدید خواهد بود در غیر این صورت بخشی از مدل مادر خواهد بود. -
مرحله 5: