25 ژوئن 2017 07:52 ب.ظ
![](https://d2t1xqejof9utc.cloudfront.net/pictures/files/missing_small.png)
گاهی اوقات شما نیاز به ساخت یک قسمت پیچیده دارید و نمی توانید آنها را در Bricklink یا موارد مشابه پیدا کنید. این آموزش نحوه گرفتن داده ها به سبک OpenGL را از LEGO Digital Designer (یا سایر برنامه های سه بعدی) توضیح می دهد.
-
مرحله 1: نرم افزار مورد نیاز:
LDD: http://ldd.lego.com/
Dassault 3DVIA PrintScreen (دیگر ارائه نمی شود/پشتیبانی نمی شود): https://www.dropbox.com/s/rorc9jnw7hfq8rl/3DVIA_PrintScreen_Setup_2.3.exe?dl=0
3dxml2dat: http://digital-bricks.de/download/3dxml2dat.zip
ویرایشگر متن
*قبل از ادامه به همه موارد بالا نیاز دارید.
-
مرحله 2: رویه:
– در LDD، باید “طرح کلی روی آجر” را در منوی Preferences خاموش کنید. نمیدانم مهم است یا نه، اما هر دو کادر “کیفیت بالا” را نیز علامت زدهام.
– LDD را ببندید. اگر 3DVIA بعد از برنامه ای که از آن عکس می گیرد باز شود، به نظر نمی رسد.
– 3DVIA را راه اندازی کنید. یک نماد در tasktray شما ظاهر می شود و کلید میانبر (به طور پیش فرض F10) را در اختیار شما قرار می دهد.
– LDD را دوباره راه اندازی کنید. فقط موردی را که می خواهید استخراج کنید قرار دهید. میتوانید از کدهای رنگ/شکل در پشت دستورالعملها استفاده کنید، یا میتوانید از اعداد Bricklink /most/ استفاده کنید. اگر Bricklink یک شماره قطعه خنده دار ارائه می دهد، روی دکمه “View 3D” کلیک کنید و به فایل DAT که در حال بارگذاری است نگاه کنید. اگر هیچکدام از این موارد در دسترس نیستند، در جستجوی متن یا جستجو در سیستم منوی گرافیکی در LDD گیر کرده اید. گاهی اوقات قطعات دارای نامها یا تصاویر مرموز در LDD هستند، اما پس از مدتی احساس میکنید.